bit-tech.net

Go Back   bit-tech.net Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 29
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: y0gi
Forum: Project Logs 12th Apr 2015, 12:52
Replies: 118
Views: 49,023
Posted By y0gi
Nicely done mate! :clap: As for pci-e riser,...

Nicely done mate! :clap:

As for pci-e riser, you could go for something like this (http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pw-pci-e/). Lian Li make quality stuff, heaps better than ebay junk....
Forum: Project Logs 22nd Feb 2015, 15:12
Replies: 62
Views: 8,117
Posted By y0gi
Looking good Tim! :thumb:

Looking good Tim! :thumb:
Forum: Project Logs 7th Nov 2014, 12:51
Replies: 82
Views: 34,032
Posted By y0gi
Phwoar!!! Gorgeous man! :thumb:

Phwoar!!! Gorgeous man! :thumb:
Forum: Project Logs 3rd Nov 2014, 03:19
Replies: 203
Views: 45,750
Posted By y0gi
Never been a fan of that case but what you've...

Never been a fan of that case but what you've done with it looks absolutely stunning. Nice one bro! :thumb:
Forum: Project Logs 3rd Aug 2014, 15:52
Replies: 206
Views: 68,320
Posted By y0gi
Total sickness!!! :rock:

Total sickness!!! :rock:
Forum: Project Logs 11th Jul 2014, 12:31
Replies: 281
Views: 216,967
Posted By y0gi
Haha! Yeah Cheaps totally got it right. :lol:

Haha! Yeah Cheaps totally got it right. :lol:
Forum: Project Logs 5th Jul 2014, 19:08
Replies: 281
Views: 216,967
Posted By y0gi
Mate, that's insane! Curious like B Neg......

Mate, that's insane!

Curious like B Neg... any plans for upstairs?

Loving it buddy! :thumb:
Forum: Project Logs 22nd Jun 2014, 11:33
Replies: 93
Views: 31,141
Posted By y0gi
Stunning as always mate. Can't wait to get a...

Stunning as always mate. Can't wait to get a glimpse of the overall build.

Cheers bud. :thumb:
Forum: Project Logs 16th Jun 2014, 15:03
Replies: 155
Views: 60,702
Posted By y0gi
Man i looked at those pictures for ages. That's...

Man i looked at those pictures for ages. That's gotta be the sweetest set-up I've ever seen.

Seriously nice work there mate. :rock:
Forum: Project Logs 12th Jun 2014, 11:19
Replies: 281
Views: 216,967
Posted By y0gi
Tim's da man! And this has drool sauce all over...

Tim's da man! And this has drool sauce all over it! :D
Forum: Project Logs 3rd Jun 2014, 05:24
Replies: 25
Views: 6,617
Posted By y0gi
Crazy skills mate! Looks stunning already. :rock:

Crazy skills mate! Looks stunning already. :rock:
Forum: Project Logs 20th May 2014, 15:02
Replies: 98
Views: 31,033
Posted By y0gi
Oh man, that is insanely cool!!! :thumb:

Oh man, that is insanely cool!!! :thumb:
Forum: Project Logs 8th May 2014, 18:39
Replies: 12
Views: 6,632
Posted By y0gi
Count on me too mate. Always loving what you do,...

Count on me too mate. Always loving what you do, especially with an awesome case like this. Looking forward to the end result. :thumb:
Forum: Project Logs 27th Apr 2014, 18:19
Replies: 136
Views: 83,548
Posted By y0gi
Sweet man, this is gonna look amazing! :thumb:

Sweet man, this is gonna look amazing! :thumb:
Forum: Project Logs 23rd Apr 2014, 18:31
Replies: 98
Views: 31,033
Posted By y0gi
Version 2 all the way. Everything looks...

Version 2 all the way.

Everything looks gorgeous. :rock:
Forum: Project Logs 15th Apr 2014, 14:34
Replies: 82
Views: 34,032
Posted By y0gi
Yep, did it with my Antec 1200 and its been...

Yep, did it with my Antec 1200 and its been running like a champ for over 2 years. :thumb:

Build is shaping up nicely. Best of luck bro. :D
Forum: Project Logs 7th Mar 2014, 03:29
Replies: 146
Case Mod Silen Flux
Views: 128,849
Posted By y0gi
Yep that's the one. Don't think its supposed to...

Yep that's the one. Don't think its supposed to be there. Mine doesn't have it, so either you or me are the lucky ones. :lol: Just like Craig^^ said, you may be able to pop it out. :thumb:
Forum: Project Logs 6th Mar 2014, 16:48
Replies: 146
Case Mod Silen Flux
Views: 128,849
Posted By y0gi
Hmmm!? I have that heatsink but not that gunk....

Hmmm!? I have that heatsink but not that gunk. Curious.
Forum: Project Logs 12th Dec 2013, 15:41
Replies: 14
Case Mod Romance is dead
Views: 32,897
Posted By y0gi
Love Parkway! :rock: Looking forward to more! :D

Love Parkway! :rock: Looking forward to more! :D
Forum: Project Logs 3rd Oct 2013, 14:31
Replies: 81
Views: 82,740
Posted By y0gi
More awesomeness from the Craigster! :thumb:

More awesomeness from the Craigster! :thumb:
Forum: Project Logs 8th Dec 2012, 11:48
Replies: 1,192
Scratch Build Cor Leonis
Views: 628,069
Posted By y0gi
Blown away mate! Congrats on a job amazingly well...

Blown away mate! Congrats on a job amazingly well done! You da man!!!!!! :rock:
Forum: Project Logs 6th Apr 2012, 17:03
Replies: 73
Views: 50,293
Posted By y0gi
Nicely done as always Laine. Keep it up bud! :D

Nicely done as always Laine. Keep it up bud! :D
Forum: Project Logs 16th Nov 2011, 07:45
Replies: 238
Views: 90,976
Posted By y0gi
Yep! This looks awesome! Nothing like a little...

Yep! This looks awesome! Nothing like a little Mastodon while modding :rock:
Forum: Project Logs 13th Nov 2011, 16:41
Replies: 44
Views: 15,039
Posted By y0gi
Just awesome! Love everything so far! :rock:

Just awesome! Love everything so far! :rock:
Forum: Project Logs 29th Oct 2011, 16:34
Replies: 1,079
Scratch Build GET A LIFE - COMPLETED
Views: 482,839
Posted By y0gi
Hey, man. I just went through this entire...

Hey, man. I just went through this entire worklog... it took some time too. Just freakin' awesome mate. The milling, the details, the ideas. To put it simply... you rock!!!!!!!!!!!!:rock:
Showing results 1 to 25 of 29

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 09:28.
Powered by: vBulletin Version 3
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.