1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

13 years of hell....

Discussion in 'General' started by dead_man, 8 Nov 2004.

  1. dead_man

    dead_man Confucious say: WTF???

    Joined:
    4 May 2004
    Posts:
    1,195
    Likes Received:
    0
    13 years of hell....and its almost over, in around 15hours i will have finshd my final exam and out of school :clap:

    and ym final exam is the 1 i skipped most, graphics or "visual communication"

    now the next part, my getting totally ****** off me nut (lots and lots of drinking :p)
     
    Last edited by a moderator: 8 Nov 2004
  2. loops

    loops What's a Dremel?

    Joined:
    28 Oct 2004
    Posts:
    208
    Likes Received:
    0
    welcome out of schooling!
    Im in my final year at college- 6 months ish to go, but then 4 years at uni :waah:
     
  3. Silence

    Silence What's a Dremel?

    Joined:
    8 Aug 2002
    Posts:
    190
    Likes Received:
    0
    Don't cry about the prospect of going to uni mate, it was easily the best 4 years of my life!
     
  4. dead_man

    dead_man Confucious say: WTF???

    Joined:
    4 May 2004
    Posts:
    1,195
    Likes Received:
    0
    yep, booze drugs and sex, hell yea its the best 4 years of ur life
     
  5. :: kna ::

    :: kna :: POCOYO! Moderator

    Joined:
    15 Mar 2001
    Posts:
    4,206
    Likes Received:
    3
    Yeah, stuff getting a degree eh? :rolleyes:
     
  6. Sc0rian

    Sc0rian Here comes the farmer

    Joined:
    23 Feb 2003
    Posts:
    3,542
    Likes Received:
    2

    disagree with all (2), drugs, booze, sex is alright tho;, it is all a waste of pointless money(belongs you get free sexs). Rather buy myself a new fx55 or something than get "hammed" one night.

    - Sc0rian
     
  7. Silence

    Silence What's a Dremel?

    Joined:
    8 Aug 2002
    Posts:
    190
    Likes Received:
    0
    Hmm, i didn't do any drugs (never have, never will), and going to uni in Liverpool meant booze was cheap, and i never paid for sex ;)

    University was a damn good time, and the good thing is some of my friends uup there are still in uni, meaning i can go visit them and feel like a student again :p
     
  8. keir

    keir S p i t F i r e

    Joined:
    5 Oct 2003
    Posts:
    4,380
    Likes Received:
    49
    strange time to be finishing school :confused: or is it always this time of year where u are?
     
  9. Krikkit

    Krikkit All glory to the hypnotoad! Super Moderator

    Joined:
    21 Jan 2003
    Posts:
    23,557
    Likes Received:
    403
    Think about it, it'll be summer soon in the southern regions of the world. :)
     
  10. Lazy

    Lazy Meow?

    Joined:
    13 Nov 2001
    Posts:
    4,481
    Likes Received:
    1

    you disagree with alcohol? :eyebrow:

    you must be the life and soul of the parties you go to...
     
  11. dmcm01

    dmcm01 Banned

    Joined:
    15 Aug 2004
    Posts:
    444
    Likes Received:
    0
    :D sc0rain......party, HA!

    serisuly ben, do what i do....buy computer stuff and get other people to buy you drinks...... :thumb:
     
  12. Lazy

    Lazy Meow?

    Joined:
    13 Nov 2001
    Posts:
    4,481
    Likes Received:
    1
    well you would have to do that, seeing a you aren't even old enough to buy alcohol in the first place.
     
  13. dead_man

    dead_man Confucious say: WTF???

    Joined:
    4 May 2004
    Posts:
    1,195
    Likes Received:
    0
    its over, its finally over

    i finally finishd all me exams, now comes the most important thing in life....lots and lots of drinking :rock: :rock: and my head going :lol::lol:
     
  14. taliban_raider

    taliban_raider Just some guy; you know

    Joined:
    28 Feb 2003
    Posts:
    773
    Likes Received:
    2
    Yep I have just (today) finished my last exam. Now I only have formal, break-up and then just over a week of partying with at the whitsundays, then I am off to find a full-time job. I may do the whole uni thing later. And yes this is the normal time for people in Australia to finish school, around November - December, and yes it is summer time here.

    Edit: I would not have called it 13 years of hell for me, for Queenslanders it is only 12 years anyway.
     
  15. loops

    loops What's a Dremel?

    Joined:
    28 Oct 2004
    Posts:
    208
    Likes Received:
    0
    My final exams for college are in may/June. Then 8 weeks off and start uni in late september/ october... got my offers a few days ago. I like the student life but I hate being skint
     
  16. Sc0rian

    Sc0rian Here comes the farmer

    Joined:
    23 Feb 2003
    Posts:
    3,542
    Likes Received:
    2

    loller ;).

    you disagree with alcohol?

    Just say I don't aprove of it. I should go to a "newer" party..
     
  17. Constructacon

    Constructacon Constructing since 1978

    Joined:
    12 Oct 2004
    Posts:
    2,651
    Likes Received:
    97
    Oh yay :sarcasm: Schoolies "week" again. 1000's of pissed teenagers running the streets of Surfers Paradise for 2 weeks. I'm glad I moved up from the Gold Coast to Brisbane.
     
  18. scotty6435

    scotty6435 What's a Dremel?

    Joined:
    4 Sep 2004
    Posts:
    1,386
    Likes Received:
    0
    Damn man, I gotta go on a night out with you! Not managed to spend £600 in a night yet (without mucho strippers :baby: )
     
  19. taliban_raider

    taliban_raider Just some guy; you know

    Joined:
    28 Feb 2003
    Posts:
    773
    Likes Received:
    2

    :D :hehe:

    A well I am not going to the Gold Coast anyway, for sever reasons, one is because you always here about allot of violence that goes on at the Goldie, and I am fragile... :worried:

    Another is it costs a lot of money to stay there and I have got free accommodation where I am going to :D
     
  20. B-Con

    B-Con What's a Dremel?

    Joined:
    4 Jul 2004
    Posts:
    93
    Likes Received:
    0
    still in high school, this crap I'm doing now makes any form of college look good.....
     

Share This Page