1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Another evil twin ad

Discussion in 'General' started by fivecheebs, 21 Apr 2004.

  1. fivecheebs

    fivecheebs Dont panic!

    Joined:
    19 Feb 2003
    Posts:
    1,768
    Likes Received:
    2
    I hope this isnt a repost. I did search and only found reference to the pidgeon one.

    clicky you might want to save target as.. so you can enlarge it.

    I wonder if my webspace will cope with the bit treatment.

    CAUTION - cat lovers may find this offensive.
     
  2. Pflumingo

    Pflumingo givem the bird.

    Joined:
    17 Jul 2002
    Posts:
    1,411
    Likes Received:
    0

    excellent. More. more more.
     
  3. MaxWiz

    MaxWiz What's a Dremel?

    Joined:
    1 Oct 2003
    Posts:
    57
    Likes Received:
    1
    ROFL! Very funny.

    So you get asked to produce this ad. You can either spend thousands on high quality CGI or a few quid on some sharp blades. Go for the blades, everyone will assume it CGI anyway ;)

    Max
     
  4. Pygo

    Pygo Rick Relixed

    Joined:
    26 Jan 2003
    Posts:
    2,179
    Likes Received:
    8
    OMG... I would like **** my pants if I saw an ad like that here in Canada. Soooo very many people would send hate mail to ford.
    Kinda funny though. Evil twin thing and all. Shall show this to my dad, as he will most likely find it funnny.
    :hehe:

    EDIT: it is defo a fake though, as there is no blood from the cat at all.
     
  5. Darv

    Darv Bling!!

    Joined:
    12 Aug 2002
    Posts:
    1,692
    Likes Received:
    6
    It's good, but not quite as good as the one where the bonnet flaps up and kills the pigeon before it can **** on the car!! :lol:
     
  6. malcs

    malcs oops! i put a hole in the ***** :(

    Joined:
    24 May 2003
    Posts:
    1,842
    Likes Received:
    1
    that is v. funneh :)
     
  7. xen0morph

    xen0morph Bargain wine connoisseur

    Joined:
    30 Jun 2002
    Posts:
    2,925
    Likes Received:
    1
  8. a9on87

    a9on87 ...

    Joined:
    2 Nov 2003
    Posts:
    742
    Likes Received:
    2
    roffle!!! :hehe:
     
  9. a9on87

    a9on87 ...

    Joined:
    2 Nov 2003
    Posts:
    742
    Likes Received:
    2
    hmm, just watched it again, is it just me or does that cat regain it's head after it gets cut off. lol
     
  10. Murdoc

    Murdoc Gas Mask..ZOMG

    Joined:
    25 Jul 2003
    Posts:
    2,496
    Likes Received:
    1
    v funneh, where are the other ones?

    im about to use the search too.

    'doc

    EDIT: found lol
     

Share This Page