1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

It's here!!

Discussion in 'General' started by M3G4, 22 Feb 2002.

  1. M3G4

    M3G4 talkie walkie

    Joined:
    13 Dec 2001
    Posts:
    1,775
    Likes Received:
    2
    My Soyo Dragon Plus Arrived! yay!

    Apart from the case, this is the first proper part of my own-built PC :)

    I wanted to put it in the case now, but I ain't got any of the other components so there's not much point.

    Sorry, I just wanted to tell ppl
     
  2. WilHarris

    WilHarris Just another nobody Moderator

    Joined:
    16 Jun 2001
    Posts:
    2,679
    Likes Received:
    2
    Lol, w00t! Its awesome having new hardware turn up isn't it :D
     
  3. ChriX

    ChriX ^

    Joined:
    30 Aug 2001
    Posts:
    2,650
    Likes Received:
    4
    hehe, I put all my components in the case as soon as they arrived, regardless of whether i had any other bits :)
     
  4. six degrees

    six degrees What's a Dremel?

    Joined:
    13 Oct 2001
    Posts:
    441
    Likes Received:
    0
    I remember when all my bits came...... I just absolutely gutted meh old pc.

    Didn't need too, I just wanted to :rofl:

    The thing is, I ordered so much stuff, and it was all OEM, so I had loads of little indescript boxes to open - twas very like Christmas!
     
  5. LoopyJuice

    LoopyJuice Astronomical

    Joined:
    24 Jun 2001
    Posts:
    1,517
    Likes Received:
    1
    lol @ dr nick :rofl: i got me lian li pc 65 two days ago, twas great fun :) i was so proud when it booted up fine after the transplant :D
     
  6. SuperScrubber

    SuperScrubber Mad Chemist.....buwahahaa

    Joined:
    12 Mar 2001
    Posts:
    570
    Likes Received:
    0
    He he ... look what turned up here yesterday ..... :D:D

    [​IMG]

    w00f w00f !!!! ;) Rearragning my room today to fit them in !!
     
  7. Mayze

    Mayze PH34R my ROBO Squirrel!

    Joined:
    28 Jan 2002
    Posts:
    586
    Likes Received:
    0
    yea i love getting new hardware too :D jsut got a geforce 256...better then my ati xpert 128 :p

    16mb vs. 32mb.....teehee. :rofl:
     
    Last edited: 23 Feb 2002
  8. RTT

    RTT #parp

    Joined:
    12 Mar 2001
    Posts:
    14,120
    Likes Received:
    74
    my latest stuff was a nice new gfx card and the cam im using to take all these pics :D

    [​IMG]
     
  9. six degrees

    six degrees What's a Dremel?

    Joined:
    13 Oct 2001
    Posts:
    441
    Likes Received:
    0
    YUM @ Super's speakers..... I have the DTT2200s, which are meant to be better than the "cheapy" inspires, but them ones you have thar are meant to be amazing :D V. Powerful too, aren't they?
     
  10. SuperScrubber

    SuperScrubber Mad Chemist.....buwahahaa

    Joined:
    12 Mar 2001
    Posts:
    570
    Likes Received:
    0
    Yeah the DTT2200's are roughly the same as the 5300's (or at least were as the 2200's arent made anymore) ... for me at the price range it was either the DTT3500's or the 5700's. However the former doesnt support DTS so I went for the Inspires, still havent had a chance to listen too them yet - been too busy !!!
    Still not as nice as the megaworks 510D's .... they are VERY nice .... bit too much for me tho :(
    I forget the values off the top of my head but I got them mainly for the external decoder and use with the multitude of audio devices I've collected .... the box is about 4 times the size of the FPS1600's I had before ... the bass is huge !!! My flatmate wasnt impressed when they arrived !! :D:D
    Look out for a review soon on Ice
     
  11. FeebleUK

    FeebleUK What's a Dremel?

    Joined:
    22 Jan 2002
    Posts:
    277
    Likes Received:
    0
    oooooooooooooh sweet good luck mate!
     
  12. brutal

    brutal What's a Dremel?

    Joined:
    7 Nov 2001
    Posts:
    729
    Likes Received:
    0
    i love my 2200's. its matched up with x-gamer 5.1 and it sound good when i play dvd's and the best part is i only paid $115 for them.
     
  13. _iNFiNiTy-

    _iNFiNiTy- Banned

    Joined:
    21 Nov 2001
    Posts:
    180
    Likes Received:
    0
    When I ordered my stuff from eBuyer, they sent some of it one day, then the mobo and case 3days later. I was so gutted when I realised they'd sent me the wrong mobo and I had to wait even more =[ lol I hate waiting.
     
  14. M3G4

    M3G4 talkie walkie

    Joined:
    13 Dec 2001
    Posts:
    1,775
    Likes Received:
    2
    So far I've had no problems ordering stuff online, none of the companies have sent the wrong thing or not sent them at all

    I ordered the Juno from OcUK.. Arrived in 2 days
    I ordered a RAM upgrade from Crucial UK ... It arrived the NEXT MORNING! I was really surprised. as you all know, it was the wrong type so they're gonna send me the one I should have ordered. Good ol' crucial, no wonder they got such a good reputation
    I ordered my mobo from Chillblast (I thought they were dodgy), it arrived 2 days later,

    I should probably count myself lucky, everytime me or my mum have ordered something off the net it's arrived and it's the right thing.
     
  15. BannedMojo

    BannedMojo Banned

    Joined:
    14 Jan 2002
    Posts:
    290
    Likes Received:
    0
    lol Yea yea I believe ya...

    My latest addition: Philips 12x8x36 CDRW (With new ThermoBalancedWriting technology - WOHOO! - Err what does that do?)
     

Share This Page