1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
jegerjon
Last Activity:
8 Nov 2012
Trophy Points:
0

Following 3

Followers 4

Birthday:
13 Feb 1991 (Age: 27)

Share This Page

jegerjon

New Member, 27, from Denmark

jegerjon was last seen:
8 Nov 2012
    1. Nutman
      Nutman
      Hej Jon.

Jeg har lige købt et af dine Lund PomPlex reservoirer, fordi jeg er igang med en større ombygning af "Project: Nutman".

Og så havde jeg jo læst i p0Pe's (Hans Peder Sahl) worklog om hans PC-BETO projekt, at du havde lavet en special-udgave af samme reservoir til ham - og jeg har brug for nogenlunde samme ændring som p0Pe, så var det evt. noget, man kunne bestille dig til at lave?

Jeg har brug for en indgang i toppen med G1/4" gevind og med et POM rør ned i kølevæsken, så jeg undgår at returvandet plasker ned oven i det vand, som allerede befinder sig i reservoiret.

Alternativt kunne jeg godt bruge et POM rør med G3/8" udvendigt gevind og G1/4" indvendigt gevind, som jeg så bare kunne skrue ned i fillporten i toppen, men en speciallavet top med fastsiddende POM rør er nok min foretrukne løsning.

Men altså.... har du evt. nogle forslag og har du tid/lyst til at hjælpe med det?

Mvh.
      Mads Perschke
      a.k.a.
      Nutman
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Birthday:
    13 Feb 1991 (Age: 27)
    Mods:
    Huge alu-case, NLM

Group Memberships